Selasa, 18 Mei 2010

walau blepotan yang penting gaiyaaa,haha....

Heiy…
I can’t take my eyes of you…
You give me all your poison…
And give me all your hopeless hearts…
Stttt….
What are you listen that sound…???
Yeeaaahhh….
That sound it’s my heart beat, it’s getting much louder when I see you…
No..no..no…
Don’t ever think i’ll hate you…
Cause if you try killing my feel and trting hurt my heart,,I can always forgive you and pray of you well…
You know…???
In every night, every dream, every pray and every my breathe just be your name…
I always wish you were here…
I always wish you reply my feels..
And I hope you know…
although I’m not the only one for you…
But you’re the only one for me...
And I wiil love you now and forever…


(haaaHhh…bahasa inggris gw emang berantakan,,dari dulu ampe sekarang nilai bahasa inggris gw emang selalu paling jelek dibandingkan sama nilai-nilai pelajaran gw yg laen yang juga sama-sama jelek,,hehe…jadi, ya harap maklum ajalah kalo gw kaga becus nata kata-katanya dan kalian yang baca jadi pada puyeng ngartiinnya,haha…. Yang penting ampe sekarang gw masih terus mau belajar make kamus, dan buat kalian yang setia baca, ngartiin dan ngetawain tulisan gw,,gw cuma bisa banyak ngucapin terimakasih,,huhu….^_^)

Tidak ada komentar: